Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Heb je een vraag over hoe je een product het best kunt gebruiken? Of wil je in alle rust onze algemene voorwaarden doorlezen? Dan zit je goed op deze pagina waar je alle informatie kunt vinden. Mocht het toch zijn dat je iets wil weten wat hier niet staat vermeld? Gebruik dan ons Contact Formulier!

Wanneer kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, ongebruikt, en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Is het retourneren kosteloos?

Gaat het niet om een defect of beschadigd product, dan vergoeden wij de kosten voor het retourneren niet. De kosten voor het retourneren zijn in dit geval voor de koper.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd.

Heb je een incomplete of beschadigde bestelling toe gezonden gekregen? Neem dan contact met ons op. Wij zullen dit zo snel mogelijk op lossen!

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij de retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort naar hetzelfde bankrekening waarmee de aankoop gedaan is. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat wij het pakket ontvangen hebben.

Bewaar altijd het bewijs van de terpostbezorging totdat je de aanschafprijs hebt terugontvangen.

Welke bezorger kan mijn pakket retourneren?

Je retourneert je bestelling met dezelfde vervoerder als waarmee het pakket geleverd is. Onze pakketten worden door DHL geleverd. Deze pakketten kunnen alleen retour gestuurd worden via een DHL pakketpunt. Het product dient ongebruikt te worden teruggestuurd met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking.

Retourgegevens

Om de retour correct en snel te verwerken verzoeken wij je om eerst contact met ons op te nemen via het contactformulier. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Contactinformatie:

Spose
Paulinastraat 69
7555 JV, Hengelo
info@spose.nl

Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 21:00
Zaterdag t/m zondag: 10:00 – 20:00